...vrijeme je

...vrijeme je

petak, 21. svibnja 2010.

PLAĆENI OGLAS


Gospodin Ante Šolić, predsjednik GO HDZ-a Požege, zamolio nas je da ga reklamiramo putem ove sve popularnije stranice koja svakodnevno promiče vrijednosti stranke HDZ-a, te mudre i političke poteze glavnih predvodnika Lucića i Aladrovića. Obzirom da je rad gospodina Ante Šolića, čovjeka od velikoga utjecaja unutar stranke kojega izuzetno cijene i uvažavaju moćne stranačke kolege poput Šukera i Šeksa nedovoljno prezentiran na našim stranicama, ispričavamo se našim vjernim čitaocima što nam je promaknuo Šolićev požrtvovni angažman. Gospodin Šolić ,koji je uistinu prikupio silne novce po kazivanju naših Hrvata u Njemačkoj, Australiji i Kanadi, na dobrobit svih nas, a ne samo njega, skromno pazeći da ga nitko ne vidi doista je neopravdano zanemaren. Budući smo gospodina Šolića zapostavili u odnosu na njegove kolege, te iako je on sam kao inicijator ovoga teksta bio spreman platiti njegovo objavljivanje, vidjevši o kakvim iznimnim projektima je riječ jednodušno smo odustali od naplate ovaj put.

JA SAM TUNJA ŠOLIĆ I GOVORIT ĆU VAM O PROJEKTIMA HDZ-a

Dragi Požežani, istina je da sam obećao 250 milijuna kuna gradu Požegi koje sada poklanjam Županiji i Marijanu! Eto vam sada, neka vam rastu zazubice, kad niste htjeli Grad prepustiti onima koji posjeduju pamet i novce. HDZ-ove radne grupe - stručnjaka za sve - ovih 250 milijuna kuna utrošiti će na:

1. 50. mil. kuna na Zajednicu HDZ-ovih žena . ( Sitnica je to za uljepšavanje naših žena . Vidite ovu brinetu pored mene, ne bi ona bila ovako dotjerana i krotka da se mi u stranci ne trudimo . A sve to košta, i nije nam žao, jer ovaka ljepojka neće za džabe sjediti pored čovjeka u poodmaklim godinama. Dobro, možda još uz mene i bi, ali uz Petra Selema čisto sumnjam!)


2. 50.mil. kuna za potrebe stranke ŽO HDZ-a ( Nećemo zbog recesije cjepidlačit s putnim troškovima, trupcima za roštilj prilikom stranačkog opuštanja, strujom kao najvažnijim projektom HDZ-a, jeftinim Gaurinim sijalicama i ostalim tričarijama! Ne odustajemo od imidža i prepoznatljivosti koja nas izdiže između ostalih stranki.













3. 50. mil. kuna u akciji zaštite okoliša: Plan za buku ( Moram priznati da u našoj radnoj ekipi imamo mnoštvo stručnjaka za probleme zaštite okoliša od buke, ipak, nije da se hvalim opet svojim iskustvom , ja sam bez premca majstor za buku. Znam bučiti poput jelena, divlje svinje, divlje patke, kokoške, te su me lovci znajući za moje vanredne sposobnosti često pozivali u lov. Ipak bih istakao, kako sam još u Novoj Gradiški sa svoja dva sina pretukao jednoga bučnoga protivnika stranke na mrtvo ime. Tada sam se dosjetio da ga mlatnem nekoliko puta po ušima da manje čuje, što mi je uspjelo. Protivnik naše stranke osto je bez sluha, pa će moći manje čuti i manje prenositi vijesti koje nam ne idu u prilog. Naravno, ovaj način zaštite okoliša iziskuje mnogo plaćenih prisluškivača i dojavljača, i mnogo onih koji će poput mene brbljavcima lomiti bubnjiće, a to sve košta, od sudova do organizacije itd.



















4. 50. mil. kuna u akciji plan za zrak, vizija Požege – grad čistih pluća ( Da bismo očistili zrak ponad Požege moramo sve dići u zrak, i staro i mlado. Zrak pripada samo nama, a oni koji ga budu htjeli udisati morat će dahtati poput pasa i umiljato vrtiti repom.)



5. 50. mil kuna za gradnju prometnice na željezničkoj pruzi : Pleternica – Našice
( Pojašnjenje! - Prometnicu smo mislili graditi uz prugu, međutim, Radna grupa ŽO HDZ-a je došla do zaključka da je najbolje ugasiti ovu nerentabilnu željezničku prugu i na već zacrtanoj trasi – samo ravno do Našica…na taj način izbjeći ćemo skupe nacrte i planove koje obično koštaju više od same investicije…Franjo će nabaviti 4 moderna autobusa, pa će putnici mnogo brže i udobnije stizati na odredišta.)


6. Oh, od silnoga računanja i silnih milijuna malo mi se zavrtilo, pa ću prileći. Šta ćete kad sve moram sam! Nemojte me snimati!














7. 50. Milijuna kuna za akciju plan za vode ( Mi moramo naprosto sve vode natjerati na svoj mlin! U Bektežu i Kaptolu izgradit ćemo takve akumulacije, da ljudi neće imati prostora ni za parkirat auto uz kuću.)


8. 50. milijuna kuna za zelene povšine – vizija Požega – zeleni grad ( Vidim Požegu u budućnosti kao Zelengrad. Sve građevine ćemo o vlastitom trošku obojiti u zeleno. Ono malo stabala i panjeva što preostane iza suradnje Lucić- Aladrović dat ćemo također obojiti u zeleno! Tražit ćemo od Premijerke da se naši članovi na predizbornim skupovima okupljaju u zelenim kabanicama. Također ćemo zamoliti našega preuzvišenoga biskupa Škvorčevića da crvenu kapicu zamijeni zelenom, a našega župana Marijana da što češće koristi svečano šumarsko odijelo, i niz drugih projekata i novih ideja koji mi se u ovom trenutku roje u glavi…)














9. 50. milijuna kuna za… uuu, jebote preračuno sam se! Ček,ček, samo malo…da vidimo. Dobro, falit će nešto novaca za kapitalne projekte, ali to možemo bez ikakvih problema ostvariti s kreditnim zaduženjima od kojih ne moramo strahovati budući je tragedija Grčke mit, a tragedija Hrvatske mit i korupcija…a, to je nešto sasvim drugo…


















10. Na kraju bih rekao da je glavna prepreka u usporavanju realizacije ovih značajnih projekata SDP na čelu s Ronkom. I zato ga i ovim putem pozivam da dadne ostavku, a meni i mojim Radnim grupama … jebote život, pa tud je 60 vrhunskih stručnjaka … prepusti upravljanje Požegom kako bi i Požežani mogli napokon doživjeti napredak i blagostanje kojega već 20 godina uživa stanovništvo svih dijelova naše Županije. Ja za zasluge ništa ne tražim! Jednostavno ću kad napravim poso, košto sam ga napravio u Novoj Gradiški otići na neko drugo zaostalo mjesto te doprinijeti daljnjem gospodarskom razvoju Hrvatske i imidžu stranke.















11. Ovo sam ja u Večernjoj školi! Podatak da sam svršio Osnovnu školu u 26 godini je potpuno netočan. Prava je istina da sam prvi put svršio već sa 11 godina. Ljubomornim zlobnicima i zavidnicima koji ne mogu podnijeti moj ugled i uspjeh u društvu poručujem: SVE ŠTO IMAM POŠTENO SAM UKRO, JEDINO SAM KUPIO ŠKOLU I VOZAČKI!

Nema komentara: