...vrijeme je

...vrijeme je

subota, 29. svibnja 2010.

LUDI RADOVAN NA RAPORTU KOD BISKUPA

ŽUPAN ALADROVIĆ NA RAPORTU KOD BISKUPA

Razlozi čestih susreta u biskupskom domu???

Ako je vjerovati županijskim web stranicama, županu Aladroviću je ovo već četvrti posjet biskupu Škvorčeviću, dok Biskup za vrijeme njegova mandata još nijednom nije posjetio Župana. U izjavama za javnost, o ovim susretima, ne mogu se iščitati pravi razlozi tih sastanaka, niti o kakvoj suradnji je riječ. Priopćenje za javnost s njihova posljednjega sastanka potpuno je zbunilo građane. Izjave poput: „ Tom su prigodom razmotrene mogućnosti da Požeška biskupija da još veći doprinos u služenju društvenoj zajednici …“ Ili „ Župan je prikazao biskupu programe i projekte…bilo razgovora i o pitanjima gospodarskoga života…“, govore o podređenoj ulozi župana Aladrovića naspram biskupa koji se iz nekog razloga drži , kao da je u najmanju ruku, nadležan visokim partijskim funkcionerima vladajuće stranke HDZ-a u Županiji. Obzirom da od biskupovih najbližih suradnika nismo mogli dobiti potrebne informacije, zamolili smo poznatoga slavonskog vidovnjaka Matu Škvorca – Baju da nam pokuša svojim umijećem povratka u prošlost pomoći, na što je ovaj pristao samo iz razloga što je glavni akter priče Škvorčević čiju je majku vrsnu vezilju poznavao od malih nogu, kao i malog slabunjavog Antuna, koji je bio poznat po tome što kao pastirčić nikada nije uspio dotjerati sva goveda kući, pa ga danas zaista čudi što je ovaj uspio postati pastir vjernika. Njegov izbor za biskupa posljedica je velike duhovne i moralne krize neautentične Crkve – rekao je Baja, a Škvorčevićev utjecaj na vjernike usporedio je s elementarnom nepogodom i uništenim usjevima.
Mato Škvorc – Baja ( snimljen za vrijeme mistične seanse )

Rođen je 1927. godine u Davoru, umirovljeni strojobravar, postao je poznat široj hrvatskoj javnosti svojim neobičnim sposobnostima mističnog prisluškivanja razgovora. Tako je prisluškivajući razgovor između Sanadera i Jace, čuo i ovo: „ Postavit ću te za Premijerku, ako mi obećaš zaštitu od Uskoka! – „Nema problema!“ – odgovorila je Jaca!“. Čuo je i što je Šeks jednom prilikom rekao Glavašu:“ Bolje ti, nego ja!“, a čuo je i saborskog zastupnika Franju Lucića kako šapuće Mravku: „ Zašto da ja plaćam struju kad si tud ti?“, čuo je i Kalmetu kako govori svom vozaču: „ Jebeš moju ženu, voziš moj auto, a sad hoćeš i sve novce koje sam strpljivo krao!“, čuo je i Polančeca kako zapomaže razgovarajući sa Sanaderom: „ Ne mogu više! Previše je to novca, naposljetku će me otkriti…!“, čuo je on mnogo toga, ipak, priznaje da mu je najgore iskustvo bilo dok je slušao kako ispod Pahora uzdiše hrvatska premijerka Jaca dahtući: „ Borute…ajde…uzmi sve…od Um..ag..aaaa…do kraja..još…još…još…“.

Baju je ovo izdajstvo toliko uznemirilo da je jedno vrijeme bio potpuno nesposoban za posao, ali optimistički najavljuje da kučka neće dugo.
Sve što je Baji za viđenje potrebno je čaša crnog vina, datum i mjesto sastanka. Na papirić smo mu napisali – „ 17. svibnja 2010 godine – biskupski dom!“ Baja je zažmirio i otplovio, te nakon nekog vremena prozborio: „ Al, se ovdje dobro jede!“. Nešto je mrmljao s biskupovim kuharom, da bi uzviknuo: „Sramota, s toliko hrane mogli bi nahraniti sve svinje u Davoru!“ - Morali smo brzo zapisivati Bajine riječi koji je iznenađujuće dobro imitirao Škvorčevića i Aladrovića. Rezultate ove seanse donosimo u cijelosti:

Razgovor biskupa Škvorčevića i župana Aladrovića

Aladrović: Presvijetli, imamo velikih problema s Lucićem i Šolićem, suviše ih razvlače po medijima iznoseći njihove negativnosti, pa su ljudi počeli zazirati od njih. Trebalo bi ih se nekako riješiti…

Škvorčević: Kad za to dođe vrijeme riješit ćemo ih se povlačenjem veza na Sudu, ali to nije tvoja briga, budući si i ti brljo s vikendicama, trupcima i Gaurom. Nego, jesi riješio one novce???

Aladrović: Presvijetli, još nisam, ali mogu vam urediti izgradnju vikendice u šumi, samo recite gdje želite!

Škvorčević:Vikendica me ne zanima, hoću novac i to što prije! Pronađite način, ne zanima me kako i od koga! Osim toga, moji su svećenici mukotrpno pomagali vašu kampanju, a vi ste jedva pobijedili. Jasno vam je da ste bez mene nitko i ništa. Možda bi ste sada opravdano dijelili čeliju sa Zecom, ili u najboljem slučaju brali jabuke.

Aladrović: Preuzvišeni, što velite, hoće li papa ukinuti celibat? – ( Aladroviću je nestao vrat, jer ga je na nekakav čudan način uvukao u tijelo. To mu se u posljednje vrijeme događa pri osjećaju krivnje!)

Škvorčević: To neće doživjeti naša djeca. Uostalom, što se tebe tiču crkvene stvari?

Aladrović: Franjo me zamolio, vjerojatno svjestan skoroga progona bi li mu mogli dati svećenički red? Platit će dobro!

Škvorčević: Koji će mu kurac svećenički red?

Aladrović: Pa, kad ga počne proganjat civilni sud, da ga kao svećenika preuzmete na crkvenom sudu. Mnogo bolje bi prošao!

Škvorčević: A, zašto bi ga okrivili?

Aladrović: Pa, recimo za pedofiliju! U tom bi slučaju dobio samo premještaj u drugu župu, a to mu je bolje nego desetak godina zatvora!

Škvorčević: Razmislit ćemo!

Aladrović: Preuzvišeni, htio sam vas još priupitati dokle ćete držati Ćorkovića u Pleternici???

Škvorčević: Ćorkovića ne dirajte! On je moj najbolji financijer! Primjedbe na njegov rad me ne zanimaju, niti učestale optužbe da želi biti žena. Osim toga, on je moj drug iz dana dok sam bio običan čovjek!

Nakon seanse

Nakon nekog vremena vidovnjak Baja se probudio, popio čašu vina i ustvrdio: „ Nisam se trebao ni truditi za ovakva sranja. Znao sam da je riječ o kokošarenju. Ipak, ono što me poprilično iznenadilo je neobično ponašanje maestra orguljaša koji se u susjednoj sobi lagodno vrpoljio na krevetu dok ga je mladi kancelar u gaćama posluživao vinom.“
Na naše pitanje, o šutnji prisutnog ravnatelja Bucića i vlč. Devčića, Baja je odgovorio da su se oni samo slikali te odmah otišli kako bi zavarali javnost da je riječ o nekakvom ozbiljnijem sastanku.

Baja je pri odlasku dao vrlo optimističnu izjavu kako će uskoro s političke scene, nekako u isto vrijeme, nestati i biskup i Lucić i Aladrović kao i utjecaj stranke koja je opljačkala Hrvatsku uz podršku crkvenih velikodostojanstvenika nezasitnih novca, moći i časti.

Aleluja!

Nema komentara: