...vrijeme je

...vrijeme je

nedjelja, 12. rujna 2010.

SVEOPĆI POZIV NA UČLANJENJE U HDZ-e POŽEŠKO SLAVONSKE ŽUPANIJE


SAMO ZA INTERNU UPOTREBU PREDSJEDNICIMA MJESNIH ODBORA HDZ-a POŽEŠKO SLAVONSKE ŽUPANIJE



Poštovane građanke i građani Požeško slavonske županije!

Živimo u vremenima velike neizvjesnosti stečenih tekovina u dvadesetogodišnjoj vladavini široke obitelji Hrvatske demokratske zajednice (HDZ). Naši neprijatelji i neprijatelji Hrvatskoga naroda u sve većem broju prijete preuzeti vlast prokušanim rodoljubima, bogoljubima i čovjekoljubima naše stranke na čelu s najvećom hrvaticom među nama – gospođom Jadrankom Vlaisavljević – Kosor. Ovim putem pozivamo sve iskrene domoljube da podnesu zahtjeve za članstvom u našu stranku te pridonesu da naša Županija, koja je doduše svih ovih godina najnerazvijenija u RH, i dalje ostane na prvom mjestu po broju članova HDZ-a ( razmjerno broju žitelja!) Molimo da prije Vaše odluke pozorno pročitate preporuke vodećih ljudi HDZ-a u Županiji kako bi ste sami mogli procijeniti osobni politički probitak unutar stranke koja Vam jedina u RH može zagarantirati nagli materijalni, ali i duhovni napredak. Odazovimo se i ne dopustimo neprijatelju da ono što smo godinama stjecali propadne za jedan dan!

POŽELJNO BI BILO DA NAŠI NOVI ČLANOVI POSJEDUJU BAREM NEKE NAVEDENE OSOBINE VODEĆIH LJUDI HDZ-a POŽEŠKO SLAVONSKE ŽUPANIJE

1.PREPORUKA FRANJE LUCIĆA– PREDSJEDNIKA ŽO HDZ-a POŽEŠKO-SLAVONSKE ŽUPANIJE

Ako želiš biti naš član poželjno je da si u stanju:

- dodvoravati se do iznemoglosti šefu stranke koji je na vrhuncu moći, da bi mu u trenutcima njegove slabosti zabio nož u leđa i preuzeo vodstvo

- obogatiti se pod svaku cijenu, izlažući riziku vlastitu slobodu, zdravlje, obitelj, vjeru i dostojanstvo

- učestalo pokazivati nečovječnost prema bližnjima ( podkradati hrvatske branitelje; zabraniti humanitarnu utakmicu; prouzročiti samoubojstva; nanositi nepravdu stradalima zloupotrebljavajući poznanstva na sudu i policiji, itd)

- krasti gdje god stigneš, ali paziti da te ne uhvate! ( ni jedna investicija ne može proći bez 20% onom tko je dovukao novac u Županiju, pri tome Izvođače radova isplaćivati samo građevinskim materijalom tvrtke „Tofrado“, zloupotrebljavati sirotinju za podizanje rizičnih kredita, dobrodošle su i sitnije krađe poput brikovanja struje ili stolarije na sportskim dvoranama, opremom na dječjim igralištima i slično)

- progoniti nemilosrdno nepodobne i one koji se usude javno postavljati sumnje u tvoj prosperitet i ugled u društvu kojega si mukotrpno izgrađivao bojeći se da te ne uhvate, pri tome biti spreman na klevetanje, podmićivanje, ucjene, prijetnje i slično

- hvalisati se vozikajući se u skupocjenim automobilima jer je veoma važno pokazati izvanjski sjaj kako bi se zaboravilo na neminovan osjećaj unutarnje bijede što je posljedica bespoštedne borbe prilikom zgrtanja novca, vlasti i moći

- biti seksualno odan stranci; ako stranka traži seks iz koristoljublja za promidžbu ciljeva HDZ-a biti bez pogovora na raspolaganju i bez obzira na izgled i spol partnera

2. PREPORUKA ANTUNA ŠKVORČEVIĆA – DUHOVNIKA HDZ-a POŽEŠKO SLAVONSKE ŽUPANIJE

Ako želiš biti član naše stranke moraš poznavati osnovne vjerske istine:

- nitko bez članske iskaznice HDZ-a neće vidjeti Kraljevstvo nebesko

- ako želiš da ti bude dobro na zemlji moraš u svemu slušati našega zemaljskoga vojvodu Franju, pa sve ako ti i vlastitoj ženi naredi da ćućne prihvati volju gospodara svoga jer je poslušnost majka svih vrlina

- moraš znati da sam ja vaš duhovni vođa i sve što kažem može biti samo istina, oni koji me optužuju za hedonizam, za bezobzirnost prema bližnjima, za promicanje svećenika homoseksualaca, za promicanje pohlepnih bogataša, za krivotvorenje Evanđelja i vrijeđanje Krista, neće vidjeti Kraljevstvo nebesko jer sam od Boga poslan kao nepogrešiv, ja sam u stvari polubog Antun iz sela Svinjari (Davor)

- svi naši neprijatelji gorjet će u paklu, a tu posebno mislim na komuniste kao neprijatelje bogatih i štovatelje opakog i zločestog Djeda Mraza

- učlanjenjem u našu stranku možda upravo ti osvojiš nagradu za besplatno putovanje s vođama naše stranke po svetim mjestima širom svijeta

- učlani se i zasigurno se nikada nećeš pokajati

3. PREPORUKA ANTUNA ĆORKOVIĆA – POMOĆNIKA DUHOVNIKA A. ŠKVORČEVIĆA

Ako želite biti član naše stranke upoznat ćete svu ljepotu međusobnog druženja:

- samo naši članovi imaju kod mene popust prilikom proricanja budućnosti iz stražnjice uz pomoć jedne napredne južnoameričke metode koju sam otkrio kao sjemeništarac, a usavršio na bogosloviji te potom učestalo prakticirao po raznim župama diljem Lijepe naše, učlani se da i ti dobiješ takvu jedinstvenu priliku i neponovljivo iskustvo

- samo našim članovima otkrivamo najzanimljivije ispovjedne tajne

- morate znati da je dragi Bog HDZ-ovac, to mi je rekao u jednom mom mističnom doživljaju nakon četrdesetodnevne posti i skrušenog moljenja brevijara

- sve one koji se ne žele podrediti našemu vodstvu kaznit će Krist s kojim njegujem jako dobre odnose, evo primjerice, nakon što sam na kartanju izgubio desetke tisuća eura zamolio sam ga da i ja počnem dobivati, pa sam jučer otišo kući s 200 zarađenih kuna u džepu

4. PREPORUKA MARIJANA ALADROVIĆA – ŽUPANA POŽEŠKO SLAVONSKE ŽUPANIJE

Ako želiš biti član naše stranke moraš biti spreman na sve:

- prevariti i zgazit rođenog brata

- kupit nekoliko stanova i vikendica da nitko ne primjeti

- zaposlit šogora, kćer i snajku, pri tom ti se živo jebe ko će šta reć

- uvijek isturiti budale ispred sebe i ne ostavljati traga iza sebe

- one koji ti smetaju ili drugačije misle obavezno ukloniti ali uz pomoć nižerangiranih stranačkih dodvorica

- a šume i trupci???, e, o tome nećemo na javnom mjestu…

5. PREPORUKA DAVORA HUŠKE – SABORSKOG ZASTUPNIKA HDZ-a I GRADONAČELNIKA PAKRACA

Ako želiš biti član naše stranke učlani se i ti i glasuj za mene, a ja ću umjesto tebe dizati ruku za ukidanje željezničkih prometnica, ukidanje Županijskih sudova, krađu konja i svega onoga na što mi ukaže naša stranka. Od mene možete naučiti kako bez razmišljanja možete glasovati u Saboru. Ja samo gleđem u Šeksa, i ako on podigne ruku i ja podignem ruku, ako se on namršti i ja se namrštim…

6. PREPORUKA ANTUNA HARAMIJE – GRADONAČELNIKA LIPIKA

Od mene možete naučiti kako uz pomoć konja dotegliti Premijerku u Slavoniju, ali i kako možete maznuti konje a da ostanu maznuti u Đakovu. Svatko onaj tko za mene bude glasovo odvest ću ga u štalu da podraga konja Vasu, poput naše šefice Vlaisavljevićke.

7. PREPORUKA ANTUNA ŠOLIĆA – PREDSJEDNIKA GO HDZ-a POŽEGE

Od mene možete naučiti kako s malom maturom i velikim oštećenjem mozga možete postati gradonačelnik u Novoj Gradiški, kako možete ostaviti ženu i djecu te s novom suprugom ( časnom sestrom) hodočastiti s biskupom po Europi. Od mene možete naučiti kako u Australiji skupljati pomoć za hrvatsku obranu tijekom rata i kako se nakon tri mjeseca vratiti s čak 5000 ( pet tisuća) australskih dolara. Od mene možete naučiti kako i lakrdijaši i bezveznjaci mogu u našoj stranci postići veliki ugled i položaj. Malo mi je falilo da postanem saborski zastupnik, ali zajebo me Luka Bebić, jebo mu ja majku komunjarsku! Ja sam samo gađo Tuđmanov auto, a on je gađo žive ljude. Nek me se čuva! Ovo vam kazujem kako se trebate svetiti!...

8. PREPORUKA FRANJE DELAČA – PREDSJEDNIKA GO HDZ-a PLETERNICA

Od mene možete naučiti kako piti od jutra a navečer ostati trijezan. I tjeo sam još nešto reći ali se ne mogu sjetiti…uf,uf..što me svrbi ovaj roščić na glavi kojeg puštam kako bi naš gradonačelnik mogao okačiti kaput na slijedećoj sjednici Gradskoga vijeća.

9. OSTALI NAŠI UVAŽENI DRUGOVI HADEZEOVCI:

Ferdinand Troha


Od ovoga možete naučiti kako svaki dan pojesti nekoliko kulenova i polokati nekoliko butelja vina, i tako 365 puta u godini, i sve to samo za RH, i sve to novcima poreznih obveznika! ( Ovaj ogorčeni izraz na licu ukazuje na čovjeka patnika jer mu je stranka povjerila prljave poslove od kojih zna udariti i u glavu i u jaja, ali i takvi ljigavci su nam potrebni!)


Ivica Samardžić



Od ovoga možete naučiti kako uz zaštitu vlastite stranke možete seksualno zlostavljati djelatnice, a u nedostatku djelatnica mogu dobro doći i djelatnici, ili čak šuplja bukva, krupniji šišmiš ili neka druga šumska zvjerad.

VINKO MATIJEVIĆ

Od ovoga možete naučiti kako opljačkati Požešku banku i uz blagoslov stranke za to kazneno ne odgovarati!

ANTE BRKIĆ


Od ovoga možete naučiti kako pljačkati senilne starce u staračkom domu, i kako će vas stranka za nevjerojatne pljačkaške inovacije nagraditi s novim ravnateljskim poslom.

DRAGO LUCIĆ


Od ovoga možete naučiti kako mažnjavati novce od hrvatskih branitelja, prati prljavi novac preko sportskih klubova i iskorištavati retardiranog starijeg brata…


ILIJA BONIĆ

Od ovoga ovdje možete naučiti svašta. Paneuropski je majstor za laž, pretvaranje i podmetanje. Član je HDZ-a od 1957. godine, i zasigurno naš najvjerniji i najstariji član koji se uspio učlaniti punih 33 godine ranije od samoga osnutka stranke.. Naučit će Vas kako umjetnim disanjem oživjet komad slanine, i kao što McDonaldsu možete povjeriti kravu na čuvanje, tako i njemu možete povjerovati da će govoriti istinu i samo istinu.


11. I ČITAVI NIZ RADNIH SKUPINA U KOJE ĆEMO VAS RAZVRSTATI NAKON PAŽLJIVE ANALIZE VAŠIH SPOSOBNOSTI koje ćemo iskoristiti za dobrobit i napredak naše stranke, a onda i RH, jer sve što je dobro za HDZ, dobro je i za HRVATSKU!

Želim Vam ugodno čitanje naših preporuka!

Ne čekajte, učlanite se što prije, jer je stranka HDZ-a stranka u kojoj ćete moći razviti svoje skrivene potencijale. Nemojte dopustiti drugima brigu o općem dobru jer tada Vama neće biti dobro, a to što će dobro biti drugima nema veze s vama!

Franjo Lucić

Predsjednik ŽO HDZ-a



Nema komentara: