...vrijeme je

...vrijeme je

srijeda, 7. listopada 2009.

PITANJA ŽUPANU ALADROVIĆU

PITAMO GOSPODINA ALADROVIĆA



ALADROVIĆ ODGOVARA
Poštovana gospodo!

Iako Vaše namjere u ovom upitu nisu iskrene i želite diskreditirati moju malenkost, odgoj mi nalaže da Vam odgovorim.

Pitate kako biti uspješan gospodarstvenik?
Evo moga odgovora:
- Odmalena su me učili da je tajna u tome da ujutro rano ustanete, uvečer kasno legnete, cijelo vrijeme radite i manje potrošite nego taj dan zaradite (ne znam kako su učili Vas).

Krenimo redom:

1. Do zemljišta sam došao na ova tri načina:
a) Nasljedstvom
b) Kupovinom od fizičkih osoba – neposrednom pogodbom
c) Kupovinom od Republike Hrvatske – zakonski propisanom procedurom, po cijeni koju je odobrila porezna uprava.
2. Moj voćnjak nije ograđen zaštitnom mrežom, nego pocinčanim pletivom, a dio voćnjaka, površine dva katastarska jutra prekriven je zaštitnom mrežom protiv tuče, što je, istina, skupa investicija, a volio bih znati te Vaše voćarske krugove, da mi daju svoju kalkulaciju, jer 2011. godine planiram ići dalje u te investicije, pa da to ne činim.
3. Radove je obavila tvrtka Agra d.o.o. iz Čakovca, Ulica dr. Ivana Novaka 1 (računi se nalaze u knjigovodstvu mog OPG-a).
4. Na pripremnim radovima radila je jedna tvrtka koja je izvodila i neke radove za Hrvatske šume, a to je Franjić gradnja i javni prijevoz (računi su također u knjigovodstvu OPG-a).
5. Istina, na uređenju zemljišta radio je i privatni buldozer (fotografija u mobitelu Vašeg izvora informiranja), ali ne preko pleterničkog Komunalca, nego kao prijatelj prijatelju.
6. Isto tako, ako baš hoćete znati, pomagali su mi i drugi prijatelji, kao, primjerice, Golić, Tomić, Stipić, Klarić i mnogi drugi.
7. Što se tiče prilaznih putova, koristim javne putove, a dio sam kroz voćnjak izradio i sam. Ne mislite valjda da su ti putovi građeni samo za mene?
8. Ostali prijevoznici koje spominjete u upitu, nemaju nikakve veze sa mnom niti su ikad sudjelovali u prijevozu za moj voćnjak.
9. To da su radnici i strojevi Hrvatskih šuma mjesecima radili kod mene je velika izmišljotina! Molim Vas da se takvim podvalama ne koristite.
10. Račune za zaštitna sredstva možete dobiti na uvid u knjigovodstvu OPG-a. I ne samo te račune. Inače, knjigovodstvo mi vodi knjigovodstveni servis TOM, vlasnika Tomislava Jurnečka. Prenijet ću tamošnjim službenicama da možete slobodno doći i napraviti uvid u poslovanje mog OPG-a.
11. Budući da živite u Pleternici, to Vam nije daleko, a kako ste i na bolovanju, imate i dovoljno vremena. No, možda bi bilo najbolje da odmah angažirate MUP ili Državno odvjetništvo, pa da na sve što Vas zanima dobijete i službenu potvrdu kako biste NARODU mogli reći istinu!
12. Što se tiše Vaše opaske o ulaganju 200.000 eura u voćarstvo, moram kazati kako nisam imao tih 200.000 eura, ali sam do sada angažirao 662.000 kuna kreditnih sredstava, puno rada svoje obiltelji i gotovo sva vlastita sredstva zarađena u tom vremenu. No, moje računice i iskustvo (voćarstvom se bavim 20 godina, od čega 9 godina proizvodim jabuke), pokazuju da ću godišnje ostvarivati barem 20.000 eura dobiti.


S poštovanjem, Marijan Aladrović, dipl.ing.
u Požegi, 23. rujna 2009. godine župan Požeško-slavonske županije


...A MI PONOVNO PITAMO
KAKO POSTATI USPJEŠAN GOSPODARSTVENIK

PITANJA GOSPODINU ŽUPANU

Naše namjere su i ovom ponovljenom upitu iskrene, nemaju zadatak nikoga diskreditirati, samo Vas iskreno pozivamo, što i Vi znate, da niti na jedno pitanje niste odgovorili,a Vi kao javna osoba na to ste dužni i molimo Vas ne iskazujte bahatost, ne upućujte nas na policiju i državno odvjetništvo da nam daju odgovore u Vaše ime jer po Vašim riječima to je ponižavanje instiutucija kojima vjerujemo, a mi pitanja postavljamo Vama.

1.
Ako ste sva vlastita sredstva i kredite koje spominjete toliko godina usmjeravali u voćnjake, to su Vaše rijeći ( to je Vaše pravo ), pitamo Vas:
- od kojih ste onda novaca u istom vremenskom periodu kupili stan u Zagrebu i apartman na moru, možda su Vam i u tome pomogli prijatelji, pa Vas molimo da navedete njihova imena.

2.
Kako ste došli do zemljišta za voćnjake ( onog dijela od cca 5 hektara koje je bilo vlasništvo RH ). Mi znamo da ste 0,7 hektara naslijedili, na to nitko normalan i ne traži odgovor, nego nas zanima licitacija:
- cijena po hektaru
- gdje je natječaj bio objavljen
- datum objave
- da li je bilo i drugih ponuditelja
- TKO JE BIO PREDSJEDNIK KOMISIJE
- imena ljudi koji su bili članovi komisija
-zapisnik o preuzimanju zemljišta.

3.
Molimo Vas da objavite račune od tvrtke AGRA d.o.o. iz Čakovca, jer je taj račun dosta malen ( mi znamo taj iznos, jer za tako malo novca nemoguće je ograditi toliko hektara voćnjaka.
-da li posjedujete račun za 2 000 ( dvije tisuće ) komada impregniranih stupova dovezenih kamionima uprave šuma Delnice. Kolika je cijena jednog komada doveženog u voćnjak. Kada bi tvrtka «Agra d.o.o iz Čakovca tako radila, prestala bi sa radom nakon tri dana.






4.
Prijatelje je jako dobro imati i tu se sa Vama u potpunosti slažemo, samo Vi te koje navodite po imenima zapravo i niste poznavali, a kada su obavili posao, onda ih opet ne poznajete.
BULDOŽER KOJI JE RADIO VIŠE OD 80 DANA IMA DNEVNI DIREKTNI TROŠAK
( gorivo, mazivo, strojar ) 1.200 KUNA DNEVNO.
Istina, u dva navrata bio je po dva dana u kvaru, pa Vas pitamo: Kakvog su imovnog stanja taj Vaš prijatelj da može za prijateljstvo podnijeti taj i toliki trošak bez amortizacije tako skupog stroja. DA LI JE STROJ VAŠEG PRIJATELJA PAO SA NEBA ? Vaš odgovor ne bi prošao niti u dječjem vrtiću u Pleternici. Taj posao vrijedi oko cca 45.000 Eura - napravljen za pravo prijateljstvo !!! Iz privatnih razgovora sa osobama koje Vi navodite da su Vam pomagali, o prijateljstvu ne znaju ništa i tvrde da im je sve plačeno, a isto tako tvrde da tako veliki posao nikome i ne mogu raditi, nego za novac. Te osobe spominju imena tvrtki koje su sudjelovale , a Vi u točki 8. Vašeg odgovora sve to negirate.

5.
Niste odgovorili o nekoliko tisuća m3 kamena koji je dovezen što za pristupne puteve, što za voćnjak, iz kamenoloma čiji je vlasnik Uprava šuma Požega.
Postoje li računi za isto ?

6.
Nije nikakva izmišljotina niti podvala kako Vi navodite u odgovorima, da su strojevi i radnici Hrvatskih šuma sudjelovali u tim radovima. Oni su sudjelovali, to je neupitno. Ali smo Vas pitali da li imate račune za isto ( normalno da se tako veliki posao nije maogao napraviti sam od sebe.

7.
Molimo Vas da nam na postavljena pitanja odgovorite, ukoliko posjedujete račune, iste i objavite, a mi Vam se iskreno ispričavamo ako ih posjedujete, JER NARODU TREBA REĆI ISTINU.

KADA NAM NA POSTAVLJENA PITANJA ODGOVORITE, U NAREDNOM UPITU IMAT ĆEMO SAMO 2 PITANJA.

Nema komentara: