...vrijeme je

...vrijeme je

ponedjeljak, 21. rujna 2009.

LUCIĆEVA I ALADROVIĆEVA POSLA:Razgovor ugodni sa Stankom Pavkovićem

INTERVJU – STANKO PAVKOVIĆ


Ovih dana aktualna je priča o vašem razrješenju na mjestu ravnatelja škole u Pleternici. Možete li nam reći nešto više o razlozima smjene budući se u javnosti pojavljuju oprečna mišljenja o tome da je riječ o političkoj smjeni pa do izjava da ste opstruirali rad školskoga odbora i ugrozili sam početak školske godine.

U mom slučaju se ne radi o političkoj smjeni već o političkom nasilju dvojca Lucić- Aladrović koji u ovom trenutku misle da su potpuno zagospodarili županijom te da mogu činiti što ih je volja. Vrijeme će pokazati tko je bio u pravu, a ljudi koji misle da mogu odlučivati o sudbinama drugih, diskriminirajući i gazeći njihova prava i dostojanstvo vrlo brzo naći će se u situaciji da će o njihovim sudbinama odlučivati netko drugi.
Moje nasilno udaljavanje iz škole produkt je mentalnoga sklopa ljudi koji upravljaju ovim gradom i županijom. Takvim bićima posve je normalno ukloniti sve ono što im se nađe na putu privatnih interesa i to uvijek pod krinkom brige za opće dobro. Zato ne čude njihove osude o ugrožavanju školske godine i nanošenju neprocjenjive štete.
Moram priznati da sam uistinu naneo neprocjenjivu štetu ovoj dvojici jer se nisam divio njihovu liku i djelu. Kriv sam što su prošle dvije školske godine bez onih koji su mislili da će jako nedostajati učiteljima i djeci. Kriv sam što je Franjo Lucić dobio veoma opravdano nekoliko kaznenih prijava zbog „ pomaganja „ školskoj ustanovi. Zamislite samo koliko su djeca izgubila zbog nedostatka mudrih Aladrovićevih govora na različitim školskim manifestacijama, a da o ne govorim o nedostatku prisutnosti Franje koji je u međuvremenu usavršio svoje govorničke ispade. Propusti su to koji se ni jednom ravnatelju ne mogu oprostiti!
Ipak, ponosan sam što mi je Bog u nekim bitnim životnim situacijama udijelio milost da mogu razlikovati dobro od zla. Tako znam da je zlo krasti struju, potkradati siromašne, nekažnjeno gaziti ljude, zabranjivati humanitarne utakmice, bogohulno se pričešćivati itd. Dobro je prokazivati sve oblike zla bez obzira tko ih činio! Dobro je ne šutjeti nad nepravdom Dobro je kad vas progone ljudi koji čine zlo, jer je to najveći dokaz pravednosti progonjenoga.

Činjenica, da su vas smijenili novi članovi školskog odbora svi redom gradski i županijski vijećnici HDZ-a na čelu s Dragom Lucićem bratom gradonačelnika, govori u prilog tvrdnji da se zapravo radi o političkoj osveti. Kako je moguće da škola dobije takve neodgovorne članove školskog odbora koji nastupaju u ime drugih ne razmišljajući o vlastitoj odgovornosti i potrebama učenika.

Riječ je o ljudima koji su došli u školu s određenim zadatkom i kojega su izvršili, kako je naposljetku rekao jedan od njih na sjednici školskoga odbora. Dakle, evidentno je da su pomno birani, i da su povezani interesnim vezama s nalogodavcem tj Osnivačem škole.
Ne bih raspredao o kakvim se poveznicama radi jer je to poznato većini građana Pleternice, već bih samo iznio način na koji su birani i koji je pun i moralnih i zakonskih propusta.
Osnivač škole, dakle župan Marijan Aladrović, imenovao je tri nova člana školskog odbora ( Z. Bajić, S. Gaura, A. Jozić) sve od reda „srednjoškolci“, bez obzira što u čl.119.st.4 Zakona o osnovnom i srednjem obrazovanju stoji: „ …član školskog odbora kojega imenuje osnivač samostalno u pravilu treba imati najmanje preddiplomski sveučilišni studij…“
Iz ovoga proizlazi da u Pleternici ili nema obrazovanih ljudi ili nitko pametan ne želi da s njim upravlja dvojac Lucić-Aladrović!


Kad je riječ o članovima školskoga odbora kojega imenuje osnivač na prijedlog ureda državne uprave učinjen je također veliki moralni propust. Poznato je da prijašnja županijska vlast nije izglasovala predloženog Dragu Lucića i Franju Delača zbog opravdanih sumnji da bi svojom pojavom u školi kontraproduktivno djelovali na svjetonazore učenika škole. Međutim, županu Aladroviću to nije smetalo da ih uz ova tri „srednjoškolca“ pošalje u školu.
Rezultat djelovanja ovih pet novih hadezeovih članova školskog odbora je činjenica da predsjednik školskog odbora više nije profesor već strojobravar, a za ravnatelja škole imenovana je osoba s višom stručnom spremom, iako je svima poznato da od 01.01.2012. godine nijedan ravnatelj neće moći obnašati službu bez visoke stručne spreme.
Ova degradacija škole u intelektualnom smislu nije posljedica gluposti ili slučajnosti već pomno organizirana i planirana akcija s ciljem da školom upravljaju oni koji su to činili prije moga imenovanja. Dakle, mojom smjenom Lucić i Aladrović ponovno su se vratili u školu.
Da li je ova njihova velika i napokon ostvarena želja samo osveta, sprječavanje podizanja mogućih novih kaznenih prijava u svezi izgradnje dvorane ili izraz pokazivanja trenutne moći ili nešto drugo, ili sve to i još nešto drugo ne bih znao reći.

U medijima se moglo pročitati da je jedan od razloga smjene i taj što niste dolazili na sastanke koje je sazivao novi predsjednik školskog odbora Z. Bajić, te da ste odbili surađivati s ovih pet novih članova školskoga odbora.

Razloge smjene sam vam već naveo, dakle, ona bi se svakako dogodila jer je planirana već samim mojim imenovanjem. Problemi oko školskog odbora mogu poslužiti kao dodatni dokaz ove veoma loše izvedene akcije svrgavanja koja može poslužiti kao primjer kako jedna stranka uz pomoć institucija MZOiS-a krši Zakone RH namještajući svoje ljude u javne ustanove.
U tome je sudjelovala i prosvjetna inspekcija koja se na problem nelegalne konstituirajuće sjednice nije očitovala od 02. srpnja 2009. godine do danas. Da sam bio u pravu što nisam priznavao nelegalnog predsjednika školskog odbora Bajića i sjednice koje je sazivao svjedoči očitovanje MZOiS-a u moju korist, no, tek nakon moga razrješenja. To je dokaz da me se htjelo maknuti makar i pod cijenu da me sud ponovno vrati na posao, što nije nimalo neizvjesno.
Statut škole i Zakoni o osnovnom i srednjem obrazovanju nisu mi ostavljali mogućnost da surađujem s nelegalnim tijelom koje se poput krpelja uvuklo u tkivo škole s namjerom da ga zarazi. No, osim pravne dvojbe, opravdano se postavlja i moralno pitanje:
kako surađivati s pojedincima na dobrobit djece koji su pravomoćno osuđeni zbog zlostavljanja vlastite djece, kako surađivati s onima čije ime i prezime kad upišete na Google biva povezano s mnoštvom kriminalnih radnji, kako surađivati s onima kojima oko glave godinama lete vinske mušice,
kako surađivati s onima koji i nisu došli da surađuju na dobrobit učenika već im je jedini cilj ostvarivanje nekih privatnih sitnih interesa.
Govoriti o suradnji ravnatelja škole i ovakvih članova školskog odbora značilo bi da sam pristao ići ispod pravnih i nadasve moralnih kriterija do kojih mi je veoma stalo. Stoga s ponosom mogu reći da sam zadržao svoju čast i dostojanstvo, a oni koji su dizali ruke u vis omalovažavajući mene i moj rad zapravo su digli ruke protiv sebe.





Je li istina da su vas dva puta razriješili u svega nekoliko dana?
Istina je! Ha, ha,ha…

Kako je to moguće?
Nevjerojatno je, ali kada se radi o ljudskoj gluposti onda je sve moguće! Mislio sam da je to zbog moje snage, obzirom da me dvojac Lucić- Aladrović smatraju ljutim neprijateljem, pa su na taj način željeli udvostručiti svoju osvetu dupliranjem iste radnje. Čak sam mislio da se radi o lošim matematičarima jer je za moje očitovanje trebalo znati brojati do tri! No, izvori iz bliskih krugova HDZ-a vele da sam prvo razriješen po naputcima Franje Lucića, potom po naputcima Marijana Aladrovića, iz čega se da iščitati da Aladrović sumnja u intelektualne sposobnosti tzv.šefa stranke HDZ-a. Moram priznati da sam zbunjen!
Obzirom da vam ne mogu dati precizan odgovor bilo bi najbolje da se obratite gospodinu podžupanu za društvene djelatnosti Ferdinandu Trohi. Gospodin Troha je izniman znalac kad je riječ o Zakonima koji se tiču školstva, a uveo je i neke nove standarde o kojima će se još naveliko pisati i govoriti.

Nema komentara: