...vrijeme je

...vrijeme je

ponedjeljak, 23. ožujka 2009.

Pjesničke duše u redovima HDZ-a

Prvotisak:mr.dr.Ivica Samardzic


GAVRILO



Ako frendica nije za sportove s loptom
imam ideja što bismo mogli vježbati utroje
"Toliko topline, pažnje, želje, blizine
… pred jutro mi podijeliše dušu napola…

… ma kad ti pukne, pogazi ponos
ponovi to i u stvarnosti , znat ću koliko to vrijedi…"
"Jedno su definicije i principi, a drugo je život
U njemu nema pravila,realno je daleko od
idealnoga



Ne lažem te… Htio bi živjeti za tebe…
Nositi te. Budi mi motiv, snaga

A to mogu samo ako sam blizu, sretan, tvoj
Uzmi to ili me slomi".

Negdje pred sto godina nekog cara ubilo…
Knjige kažu istina… Puco neki Gavrilo…
I car pade neizbježno. Poče prvi svjetski rat…
. . A ti ćeš mene ubit nježno da to ni'ko neće
znat…
isto mi je past od metka il ko žrtva ljubavi
" U srce ko rimski vojnik koplje si mi zabila
, mila jebem te u princip i ta tvoja pravila".



Nema komentara: