Trebamo li biti ljutiti na HŽ, ili smo postali taoci Lucićeve prošlosti!??
Ministar prometa Božidar Kalmeta na užem radnom sastanku s vodstvom HŽ-a, donio je odluku o privremenoj obustavi prometa na svega tri nerentabilna pružna pravca, s tendencijom da to potraje unedogled. Među njima je, na žalost, i pravac PLETERNICA – NAŠICE, pruga koja je spasila Slavoniju za vrijeme okupacije u Domovinskom ratu, pruga koja je bila jedina veza s ostatkom Hrvatske u to vrijeme, pruga od velike važnosti. Kako je moguće da u moru nerentabilnih pruga i dotrajalih pružnih kolnika bude izabrana baš ova? I dok gradonačelnici Daruvara, Knina, Dugog polja i sindikati izražavaju svoju zabrinutost, javno izražavajući nezadovoljstvo ovim Kalmetinim mjerama, gradonačelnik Pleternice za medije izjavljuje slijedeće: „Istina je da će se pogoršati naša veza prema Našicama i Osijeku, ali u vrijeme krize mora se štedjeti!“ - Riječi su to gradonačelnika koji je vlasnik mnogih nekretnina milijunskih vrijednosti, i koji i u ovim događanjima, između ostaloga, vidi svoju nezasitnu potrebu stjecanja sumnjivoga bogatstva. Ova njegova izjava nimalo ne iznenađuje poznavaoce lika i djela pleterničkog paše KARAZGRABIBEGA, koji je još početkom školske godine ( 14. rujna 2009. – web stranice Županije) na Kordinaciji gradonačelnika i načelnika izjavio pred prisutnima da je dogovorio sastanak s čelnicima HŽ-a kako bi se pronašlo pravo rješenje u željezničkom prijevozu učenika s našega područja. Rezultat Lucićeva lobiranja bio je izmjenjeni vozni red zbog kojega je jedan dio učenika bio prisiljen putovati u školu trostruko skupljim autobusima. Međutim, većina roditelja je vozila djecu automobilima u školu, pa kad se vidjelo da ni Lucićevo slabašno sufinanciranje autobusnih karti ne može natjerati veći broj učenika na autobusni prijevoz odustaje se od ove ideje sumnjivoga poticanja lokalne uprave na autobusni prijevoz, pa tek krajem mjeseca siječnja HŽ donosi novi vozni red prilagođen učeničkim potrebama. Ipak, sreća onih koji su vezani uz promet pruge Pleternica – Našice kratko je trajala. Prometovanje prugom je ovih dana obustavljeno do „daljnjega“, a Lucić već nudi 4 nova autobusa
s kojima će prometovati netko iz njegove „velike obitelji“ prevozeći nesretnike uz sufinanciranje građana grada Pleternice. Dobra ideja! Međutim, u pozadini Lucićeva mišljenja ne stoji samo beskrupulozna želja za zaradom nego prvotno njegov veoma loš politički položaj unutar same stranke.
Veoma je jasno da su ove mjere predizbornog karaktera, s ciljem da građanima zamažu oči, poglavito kada se zna da tri pružna pravca neće riješiti ni 0,013% problema u HŽ-u. Uvijek kada se donose slične političke odluke traži se mišljenje vodećih ljudi pojedinih lokalnih zajednica, te tada nastanu lobiranja unutar vladajuće stranke jer nitko od lokalnih moćnika ne želi biti politički izjalovljen, pa se traže žrtveni jarci koji će opravdati političke odluke. Imamo informacije da je predsjednik ŽO HDZ-a Požeško-slavonske županije Franjo Lucić žrtvovao ovu trasu u zamjenu zaštite stranke od pravosudnih tijela, budući je protiv ovog kontraverznog HDZ-ovog zastupnika podnijeto više od 35 kaznenih prijava zbog raznih malverzacija i nezakonitih radnji: od krađe do zloupotrebe položaja i sl. Gospodin Franjo Lucić uočavajući činjenicu da zbog svojih radnji postaje vlastitoj stranci sve veći teret lobira za ukidanje pruge u vlastitom mjestu kako bi se dodvorio nadležnima i pokazao potpunu spremnost na obavljanje i najprljavijih poslova u ime stranke, a sve s ciljem otklanjanja svoga progona.
Opravdano možemo postaviti pitanje, koji su slijedeći Lucićevi ustupci Vladi u pokušaju rješavanja uzhuktale krize? Ili bolje reći, što je sve spreman ponuditi Franjo Lucić u zamjenu za svoju slobodu? Koju ćemo cijenu zbog osobnih Lucićevih interesa i dugova još morati platiti? Umjesto brzih cesta, tunela i novih radnih mjesta, kako je obećavao na prijašnjim lokalnim izborima „veliki stručnjak za gospodarstvo“ - sadašnji župan KARAALADINBEG, ukida se pruga siromašnih umirovljenika, bolesnika i studenata pod krinkom obnove pruge. Umjesto silnog kapitala, sve bogatiji Lucić i Aladrović dovukoše nam siromaštvo i izoliranost koje se ne pamti od turskih dana.
O lažljivoj hadezeovoj vlasti i ovoj bezočnoj prevari na sjednici gradskoga vijeća Požege govori i gradonačelnik Zdravko Ronko: - „Pruga koja 150 godina povezuje Požegu i Osijek preživjela je jednog cara i dva kralja, preživjela je i Poglavnika, i Firera i Maršala, no, pod HDZ-om nije izdržala…danas sam na marginama sjednice Nadzornog odbora APP-a dobio informaciju kako načelnik općine Pleternica podržava odluku Vlade RH o ukidanju pruge…Ono što mogu je jamčiti da kad tu bagru, koja je uništila Hrvatsku, pometemo, da će pruga profunkcionirati. – Na prigovor Tunje Šolića da je Pleternica grad – odgovorio je; - Ona naselja koja dobivaju gradske atribute postaju gradovi, a ona koja gube gradske atribute postaju kasabe i sela…“
Franjo Lucić je svjesno žrtvovao 2000 ljudi najnerazvijenijeg dijela Županije, a što Pleternica postaje selo i nije toliko bitno budući iz godine u godinu sve više nekretnina i zemljišta prelazi u njegovo obiteljsko vlasništvo. Zanimljiva je i Lucićeva najaktualnija bahatost,kao „stručnjaka“ za prometnice, gdje je pri adaptaciji kružnoga toka u Pleternici samoinicijativno odlučio asfaltirati dio ceste do trgovine svoje kćerke. Šteta je samo što se trgovina ne nalazi u Čaglinu, jer bi u tom slučaju do Našica išao nagibni vlak.
Ova Lucićeva inicijativa oko ukidanja pruge: PLETERNICA –NAŠICE, uistinu je rijedak prizor lokalnog moćnika u novijoj političkoj povijesti što govori o potpunoj bezobzirnosti prema problemima šire društvene zajednice i koji možemo usporediti još samo s Lucićevim sramotnim govorom u Saboru o ELEKTRIČNOJ POŠTI I ELEKTRIČNOJ TRGOVINI. Kao istureni predstavnik naše zajednice Lucić nas ovime nije samo ponizio u intelektualnom smislu već je većinu nas okarakterizirao kao nemoralnu i bezglavu rulju spremnu na dodvoravanje i poniženja svake vrste. O tome svjedoči svega desetak ljudi zatečenih na željezničkoj stanici u Čaglinu koji su hrabro iznijeli svoja negodovanja i sumnju oko iskrenosti ukidanja pruge, unatoč tome što će popis njihovih imena stići paši KARAZGRABIBEGU tj. na stvarni biro za zapošljavanje u ovoj županiji.
Uvjeravanje da je prometovanje prekinuto zbog ugrožene sigurnosti putnika, te pokušaji da se autobusima stiša trenutno nezadovoljstvo stanovnika toga kraja, samo je još jedna u nizu prevara vladajuće stranke koja štiti krupni kapital, a od sirotinje očekuje glasove s kojima će krenuti u novu pljačku pod krinkom ljubavi prema Bogu, Domovini i Hrvatskom narodu.
Nadam se, da će oni koji ne budu imali novca za autobusnu kartu napokon imati malo više vremena da razmisle o političkoj budućnosti KARAZGRABIBEGA I KARAALADINA koji su im naplatili mjesto u kompoziciji bez lokomotive. Dobili su i putnu kartu na kojoj samo piše: IDEMO DALJE.Nema odredišta, niti vremena polaska, osim povika mnogobrojnih konduktera: „ČUVAJTE PRTLJAGUUUU, PRTLJAGU ČU-VAJ-TEEE, mrak se bliži….“, a lažni sjaj KARAALADINOVE svjetiljke nikada nije ni mogao osvijetliti put široj društvenoj zajednici, osim do vlastitog voćnjaka.
Nema komentara:
Objavi komentar